Det ville ikke blitt festival uten våre fantastiske støttespillere!

 
 
 

Handelshøgskolen UiS er medarrangør av KÅKÅnomics.

«KÅKÅnomics er faktisk en gavepakke til oss i forhold til det formidlingsansvaret vi har om å få faget vårt ut til folk!»

– Ola Kvaløy, dekan og professor i samfunnsøkonomi HHUiS.

 
 
 
 

«Equinor er veldig opptatt av en så fri og åpen meningsutveksling om ulike diskusjonstemaer – som mulig. Og derfor er det for oss helt naturlig å støtte KÅKÅnomics og sørge for at festivalen fortsetter å utvikle seg - til det beste for samfunnet og for våre ansatte.

– Eirik Wærness, sjeføkonom i Equinor

 
 
 
 

«Festivalen er allerede populær, både blant våre ansatte og blant våre kunder – det vet vi! Og vi ønsker å bruke festivalen som en arena, både for å utvikle vår kompetanse, men og for å få nye perspektiver.»

«Vi er kjempeglade for å ha blitt en støttespiller for KÅKÅnomics!»

– Johan Enoksen, partner i Deloitte

 
 
 
 

«KÅKÅnomics har litt av de samme verdiene som vi har selv, her i Smedvig. [Festivalen] har faglig tyngde, er seriøs og er opptatt av de langsiktige, bærekraftige løsningene for samfunnet.»

– Marit Salte, CFO Smedvig

 
 
 
 

«KÅKÅnomics er en festival som gjør økonomifaget mer tilgjengelig og forståelig for folk flest.»

«Alt handler til syvende og sist om økonomi.»

«KÅKÅnomics er i tillegg morsomt og gøy!»

– Yuhong J. Hermansen, styreleder Herfo

 
 
 
 

«Når nordens største økonomifestival arrangeres her i Stavanger, er det klart at vi må være med på laget!»

– Erlend Ludvigsen, Formuesforvalter i Skagenfondene

 
 
 
 

«En festival som er SÅ genial er veldig lett å ta for gitt, og nettopp derfor er det viktig for å være med.»

– Camilla Klippenberg, Pertner i Söderberg & Partners

 
 
 
 

«Helt fra første gang jeg hørte om initiativet til KÅKÅnomics, har jeg tenkt at dette må Lyse støtte!»

«Vi må møtes, vi må diskutere og vi må bryne motsetninger. KÅKÅnomics er en fantastisk arena for å gjøre det!»

– Eimund Nygaard, adm. dir. Lyse As

 
 
 
 

«Det er veldig bra at [festivalen] bruker byens utesteder, der folk kan komme fra alle mulige aldersgrupper og all mulig bakgrunn – og det gjør de og (!) - og høre på diskusjoner om økonomiske spørsmål. »

– Harald Espedal, investor og styreleder Espedal